In oktober 2018 werd het Malieveld in Den Haag opnieuw omgetoverd tot het Shell Generation Discover Festival. Zo'n 12.000 volwassenen en ruim 20.000 jonge bezoekers kregen de kans spelenderwijs te ervaren wat technologie en wetenschap voor de toekomst kunnen betekenen. Marjan van Loon, president-directeur Shell Nederland het vijfdaagse festival in aanwezigheid van kinderen.

In de grote domes op het festivalterrein konden bezoekers onder andere energie opwekken door te dansen op een kinetische dansvloer, aanschuiven bij een gevarieerd theaterprogramma over wetenschap, de stad van dé toekomst ontwerpen en maken of een eigen zoutwater autootje bouwen.

In opdracht van en in samenwerking met BrandBase was Livetime Productions verantwoordelijk voor de gehele technische productie voor dit evenement. De technische tekening die in het voortraject door de tekenafdeling van Livetime is gerealiseerd, is op locatie via GPS uitgezet. De uiteindelijke indeling van het festivalterrein kon dan ook één-op-één op de technische tekening worden gelegd.

Login